weLcome to Candy Rock

Wednesday, May 12, 2010

my herOO


Stage Name : Hero (Young Woong)

Real Name : Jae Joong

Date of birth: January 26, 1986

Birthplace : Choong Nam

Height: 180 cm (5'10")

Weight: 63 kg (139 lb.)

Blood Type: O

Hobbies: Games and listening to music


haish..i juz luv him..he so kawaii nee!!
aku ngan kawan aku,si farah nih memang sukkka sangat kat si hero ni..tp sejak dua tiga menjak nih, dia dah suka kat laki korea yg lain.. ntah name ape ntah..lupa ah..
tp, aku tetap suka mamat ni!!dia la mamat kOrea yg 1st sekali aku suka..hahaha!!
jd kirenye aku nih jnis yg setia la kn??uweekk!!
act, hero ni diperkenalkn kat aku oleh kakakku yg bernama ain.. sejak tuu la aku jd sukka sgt kOrea & sukka sangat si herO ni..
hero ni dr geng DBSK(dong bang shin ki)..geng2 dowg sume encem2..haish..hehe>>
bFF aku nih plak,si Qamila suKKa sgt si changmin or lbeh dikenali sbg MAx...dy pOn encem gak, tp muka mcm budak la..haha!!jgn marah ek qamila??>_<
err..tu je kot..
aku memang x reti nk tulis penutup..
dats y la karangan aku slalu dpt rendah dlm bab2 penutup nih..
haish..kna praktis nih..SAPE2 BULEH tulun ajar akku???T_T

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer