weLcome to Candy Rock

Thursday, June 3, 2010

❤biOtech❤




tak tau nape..
tetibe je rase naak pOstkan kenangan kat ukm dlu..
rase rinduuuu sangat bile si Azmi nih bagi link untuk ke website ktOrg

geng2 biOtech 2...i miss u guyss..


research untuk presentation sebab datin rOsmah & datuk najib mau dtg..



hehe!!bergambar dgn datin rosmah..
(dipetik dari paper The Star)


salah satu meja untuk geng biotech..
(menunggu ketibaan datin rosmah & husbandnye)



haha!!poyo lah si imran nih..interframe je!!!
pameran biOtech..



satu2 lukisan yang pertama dibuat oleh Azri,Tasya,Nadila(aku lah)
*pandai gak aku melukis ea??*



haha!!geng2 biOtechs yang SENGGAL & SPORTING habis!!!

Farahana(my rOOmie), Nadila(aku) and Fatin..
*mne dini???T_T*


maLam budaya..ktOrg masuk RTM live tuu..
(kwn aku ckp lah)


dLm bass...
time prep..sepatutnye ktOrg kna "study"..tapi tengOkla hakikatnye..bwa hahaha


photoshoot geng2 biOtech 2...


haha!!pegi futsal..BEST woohhh!!!!luv this moment~


kaum futsal gadis2 yang "hOt"


cik farahana ooi..termenung pe tuh???
(kat aQuaria)


oUting, pegi bOwL..FYI, ni lah bola bowl hikayat aku,1st try je, trus strike..XD

i think, d best mOment kat uKm act time buat experiment yang pelik2 dekat lab nih..fuhh!!berbagai2 exp..
sampai terpaksa main dengan BAKTERIA, & kebanyakan student biOtechs dijangkiti demam,selsema,& batuk..termasuk aku..
tapi, tak kesah la cOz as for me, experiment bakteria tuuh yang paliing best!!
i luv that mOment..
(datin rOsmah, thx 4 giving me d oppurtunity tO jOin d camp....)






menggunakan ultra violet ray(aku rase lah,dah lupa lah) untuk mengesan pGLO..


antara bakteria dari kOlammm~


sukaneka..ini permainanyang direka oleh bebudak laki biOtechs,yang depan sekali tuh,bapak musang,bernama PhiLip..mereka dah bOsan cOz sume game dah try, so terpaksa invent sendri,iaitu game musang..hish..chiLdish lah kOrg nih!!!


nadila(aku), nutty phiLip, kak SherLy..
semangat 1 MALAYSIA!!!!!!


graduAtion day bersama kak Aziq, aku, cikgu Huda..
i luv u bOth..
nak balik dah..sume nangis..mata bengkak2..
mata & hidung aku d WORST..
air mencurah2 keluar..tak dapat ditahan..i'm stiLL sad..i miss u guys damn much


so..as the conclusion, kem tuh mmg pOwer giler lah!!
so bebudak yang berumur 9-15 tahun & berminat sila ke laman web
Permata Pintar Negara(UKM) untuk maklumat lanjut..
masuklah ye..memang bapak best giler lah
aku nak masuk lagi, tapi umO daa expired(16 thun) daa..
sedih....

LONG LIVE BIOTECH!!!
SEE YOU IN THE REUNION
24 YEARS FROM NOW
I MISS U GUYS......

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer