weLcome to Candy Rock

Friday, June 25, 2010

☠ hair faLL☠

rambut GUGUR!!!
TIDAAKKKKKKKKK!!!!!!!!
this is not happening to me!
MyEm0.Com

sejak dua tiga menjakk nih..
rambut aku rosak..
banyak yang gugur..
tapi, sebelum nih tak..
rambut aku dalam kategori tebal, sihat & cantik..
but now, rambut aku start gugur berlebihan
dan yang tumbuh balik skit je..
skrang rambut aku daa tak macam dlu daa..
bapakk nipis giLaxx lah!!
sampai nampak kulit kepala doe!!
hish..

ni semua start bila aku selalu ejek kak ngah aku..
rambut die mmg naturally nipiss..
sejak kecik lagi..
aku pulak duk ejek die..
sampai lah skarang, aku tpakse bhenti ejek die cOz rambut aku jadi macam die..
MyEm0.Com

betol lah orang cakap kan??
bile kte ejek or kutuk sumone, benda yg sama akan terbalik dekat kite..
mcam dulu, aku selalu kutuk bebudak pompuan yang selalu terpekik2, terjerit2 
aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh~
mcm orang gedix daa..
and
.......
and the result is,
skarang aku sendiri yang terjerit punye lah kuat everytime aku terkejut..
BENCIIIII!!!


errr..okay!!okay!!aku daa jauh melencong nih..
back to main topic..
'bout rambutku yang lembik!!

skarang, mata aku jadi liar mcm helang cari mangsa...
bcOz i am lookin forward to find a solution dat my hair will regrow, reconstruct, re-healhy, re-...
everything lah!!!

aku search kat int..
sekarang nih, the best shampoo for hair fall is...
haah!!
ni die.. DOVE HAIR FALL THERAPY..
my diOr DOVE, i'm hoping dat u will help my hair to be healthy again..
no more hair fall after using dis shampoo...


















i hope..

1 comment:

Gruppled Pointer