weLcome to Candy Rock

Thursday, August 26, 2010

4 scs 1's shirt..

huhh..
few months ago, classmates aku decided nak buat shirt untuk kelas..
tapi semua pakat tak nak design..
decide reti, nak design malas..
so aku dengan BAIK HATI nye men-volenteer kan diri aku ntuk men-design baju tuh..
aku design punye design..
kelapan-lapan design aku di-REJECT..
nak tengok??
...
jap ek, duk upload..
..
..
..
..
yang atas sekali sebelah kiri tuh my first draft..
most of the chinese students dah stuju..
tp most of malay students lak yang tak stuju..
yang bawah kiri tuh pulak malay setuju, chinese tak setuju..
yang dua lagi tuh tak mendapat sambutan sangat la...

okkay..yang atas tuh design dekat blakang..
most of the boys disagree..(aku rase aku paham npe)
yang bwh tuh pulak most of my classmates ckp macam persatuan tandas lah..
haha!! ngenggg!!

then yang nih pulak dekat tangan..
yang atas tuh ade orang komen mcm converse lah..so reject..
yang bwh nih pulak kna reject gak, tp aku tak tahu npe..buruk kot..
...
..
.
then dah semua design aku di-reject..
aku pun cakap lah dekat semua students kelas aku..
soh diorang submit their design sebab aku tak tahu taste diorang..
well, i'm not a psychic okayy??
i'm juz an ordinary girlish pinkholic girl..
then TAK ADA orang yang design..
aku pun design la skali lagi..
(penyabar tol aku nih kan?)
this is my LAST design..
ta nak design dah..
capet!
..
..
..
nah!!
besar2 lagi aku buat R.E.J.E.C.T.E.D!!
yang nih, mula2 semua macam stuju..
aku pun "huh, finally!"
...
...
then, semua buat bodoh je(termasuk aku)
pasal baju kelas, semua dah macam tak kisah+tak hirau dah..
last week, aku,Farah,Fatien tetibe terkeluar pasal baju kelas..
discuss..discuss..discuss..
classmates aku tak ingat baju yang musical tuh...
aku pun print LAGI and tunjuk dekat diorang..
alih2, semua tak setuju pulak..
pssttt, the musical shirt is my LAST design! aku malas design dah.. korang nak class shirt,  design sendiri..mesti korang kreatif dari aku kan? so pandai2 lah nak hidup *peace*
aku tak kisah diorang nak reject ke apa..
as long as BAGI LAH DESIGN KORANG!!!
dah la tak nak buat, malas, semua kerja nak suruh aku buat..
then nak mintak macam2..
buat lah..
seriously, aku memang tak kisah korang nak reject my designSSS!!
tapi at least bagi lah cadangan, dah kalau MALAS sangat nak design..
tak semestinya guna software dekat PC or internet..
lukis sendiri guna pensil pun boleh..
or you all tak ade pensiL??
huh..
please la, to ALL my fellow classmates...
tolongggg sesangat!!!
aku memang tak tahu taste korang selagi korang tak cakap..
tolong lah bagi kerjasama SIKIT!!

tak reti nak bukak mulut bagi cadangan,
lukis & design sendiri..

tak reti nak lukis or design,
bagi cadangan..

kalau tak reti bukak mulut, bagi cadangan, tak reti lukis + design..
tak payah la nak komen2!!

korang nih pelajar 4 SCIENCE 1!
so act like one!

tak kan lah buta imaginasii sangat kot..
huh..

aku bukan nak marah ke hapa..
cume fed uo dengan sikap korang..
please la..

post ini ditujukan kepada SEMUA pelajar 4 scs 1 smksyp1 batch 2010..

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer