weLcome to Candy Rock

Saturday, September 25, 2010

huh..


dah lama aku tak update blog kan?
well, i have my own reason..
aku ada satu benda nih yang menghalang aku dari main komputer lama2..
it's not because the computer or my internet okay??
both of them are working great together...
haha..
okay..okay..
emo balik..
..
sedih la..
sebab aku dulu seorang yang sukkka tidur lewat..online lama2 tanpa had...
tapi tetibe kena online about half an hour a day, tidur tak lebih dari kul 12 am..
serious, sedih + sengsara sangat!!!!!!!!!!!!!!
it's like part of my life is gone..
huh
i know, sumtimes life's cruel, but we have to face it no matter how hard it is..

aku namakan "benda" yang menghalang aku main pc lama2 tuh as..
"CHAOS"

dear CHAOS,
go away from my life  
IMMEDIATELY!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer