weLcome to Candy Rock

Thursday, September 2, 2010

study grOup..

today is the last day of school..
before Hari Raya lar..
aku tak pergi sekolah..
so do my geng..
ahakkks!! 
semua pakat2 ponteng, even Farhanah the bestest student..
kononnya semalam Fatien, Farah, Farhanah, Izza nak pegi sekolah cOz nak siapkan folio akaun..
tapi hasilnya, semua tak pegi..
ikot ajaran aku, ponteng sekolah..
mua hahaha!!

tujuan utama aku ponteng sekolah:
nak mengelakkan diri daripada ambik homework.. haha!!
nak tidur puas-puas...
nak siapkan homework yang tertangguh sampai siap.. (tak punn)
nak kemas bilik..(jangan harap)
nak tolong mak kemas rumah (IMPOSSIBLE)
memang aku malas punn nak pergi sekolah!! sape yang rajinn?? ngok ngekk betoll!! XD


anyway, disebabkan kitorang tak pegi sekolah..
so, Alya & Fatien decided datang uma aku and siapkan folio Akaun diorang yang tertangguh..
kononnya study group la..
tapi jadi lah jugak..


>> Alya duk adjust Imbangan Duga yang tak imbang2..
















>> Fatien lak duk buat 40 doc, Buku Catatan Pertama, Lejar & Imbangan Duga yang tak siap2..
















>> Nadila lak duk online!!! XD
















hahahakks!!
tapi diorang ada jugak la panggil aku soh tolong sesikit coz aku dah SIAP!! XD
tuh pun sebab cikgu Woon yang tolong adjust.. =p


at last, imbangan duga dah balance..
fatien lak dah siap 40 doc...
aku lak..still dengan blogging..



No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer