weLcome to Candy Rock

Sunday, November 21, 2010

MAYBE
this is this is the last post for that bitch

dear bitch..
aku malas dah nak kisah pasal kau
aku malas dah nak tanggung dosa sebab kau
aku malas dah tanggung dosa mengumpat pasal kau dari tahun 2007 until now
kau ingat aku tak tau ke pasal status2 kau kat facebook hah?
kau ingat aku tak boleh bukak ke facebook kau hah?
kau ingat aku ada 1 akaun je ke hah?
haha
what a stupid asshole u are!
FYI
kat facebook tuh, dia tak tanye IC kita
so, kita boleh menyamar jadi whoever yang kita nak
so even kau block kami, kami still boleh tau apa yang kau tulis kat status
haha!!
aku tahu kau baca blog aku
and seriously, i'm really happy to know that
lagi kau baca,lagi aku happy
haha!!
kau buat status macam2 untuk orang kesian dekat kau
kau ni macam kucing baru aku tu lah
suka buat muka kesian, nak soh orang kesian, baru dia dapat makanan
kalau kau, buat orang lain kesian dekat kau, baru orang suka + nak kawan dengan kau?
haha
kau nih lebih kurang kucing aku la?
or 
i prefer
BITCH!
okay tak?
sesuai lah kan?
btw, kalau outsider, maybe diorang percaya kat kau,
tapi kalau stakat orang yg dah kenal ngan perangai kau ala2 bitch tuh...
jangan harap la diorang nak ksian dekat kau
kalau aku jadi kau, aku tak pindah dah sekolah syp2 tuh
baik keluar terus dari kelantan
baru lah kau boleh start from bottom untuk menambah ahli fan-club ANTI *****..
kau paham kan maksud *****
***** doesn't stand for bitch okay?
but
***** stand for your name
kau cakap nak print semua post kami, and then nak saman kan?
bodoh la kau ni!
tak belajar law ke?
ada bukti yang menunjukkan post nih ditujukan untuk kau?
ada nama kau?
ada gambar kau?
hmh
dasar bengap!
tapi, court takkan amik la case sebodoh ni
dah la dari bitch macam kau
huh
okay then
aku malas dah layan or dengar pasal kau
sakit telinga
dengar je nama kau, aku rasa cam nak bunuh je kau
tapi ingatkan hukum agama, tak jadi la KOT!
haahaa!
hari tuh, kononnya cakap kau haramkan kami sebut nama kau, 
dan
kau haramkan diri kau sebut nama kami?
mana janji kau?
ada kau tak sebut nama kami?
tak kan??
kalau tak, macam mana kau nak sebar fitnah pasal kami dekat public?
huh
idiot bitch
FYI, kau kami gelarkan mugo, bukan lagi *****

okay?


-end of post-

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer