weLcome to Candy Rock

Thursday, January 13, 2011

Mr. Siva's class

today, i went to Mr. Siva's add maths class
then class usually starts at 6.00 pm until 7.30 pm
but today, dia gatal nak buat 5.00 pm until 7.30 pm
2 jam setengah?
huh
so, i arrived at the class around 5.20pm
nasib baik tak kena marah
haha
sir check homework yang dia bagi last week
almost 99.99999999% dari students kelas tuh, either tak siap or salah
and kalau buat salah or tak siap, kena rotan 2 das!
and aku tak siap sebab tak datang last week..
and i got 2 strokes from him
T______T
hurt like hell
XD
tapi, bukan nak marah ke apa, kitorang semua tergelak2 pulak!
psycho kan?
 so belajar chapter baru, chapter3 Integration
bapak kepada differentation
so, a bit harder than dy/dx tu la
buat2 kerja
study2
....
7.15pm
dia bagi homework, bapak gila banyak lah!!
nak tengok?
haha! "sikit" kan?
ni baru separuh dari kerja yang dia bagi tauu
dia suh salin and siapkan kat rumah, tapi aku malas..
so guna kemudahan teknologi ni..
haha

tengah aku & farah duk amek gambar soalan ni..
sir pun nak tengok gambar2 uh
dia pun ckap " cantiknya tulisan saya "
haha! perasan! kelakar lah sir!
lepas tuh, dia pun cakap sumthing, macam nak soh kitorang amek gambar dia la
aku & farah menghulurkan lens kamera kami,
lalu, inilah yang terhasil
...

woah.. 
handsome tak?
tapi dia tak puas hati
dia cakap, "sepatutnya awak ambil gambar saya masa saya pegang rotan"
haha!
gelak tak habis kitorang
aku & farah menghulurkan lens kami sekali lagi
..
lalu, inilah yang terhasil


haha!
disebalik kegarangannya, terselit ciri2 kelawakannya..
i'm gonna miss him once we ended our SPM
T___T

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer