weLcome to Candy Rock

Monday, December 12, 2011

exam undang-undang jalan raya :)

13 Disember 2011
aku, Fatien & Fatihah menduduki test undang2 jalan raya
malam sebelum exam tu, malas gila nak study sampai kena membebel ngan ma & along
aishhh
tapi berbaloi lah 
bcoz of it, aku lulus exam tuh
aku just baca buku latihan dia je, buku nota yang dia kasi memang aku tengok gitu2 je..
sebab aku tahu 50 soalan tu daripada buku latihan tuh
pagi tadi memang nervous gila lah
sebab preparation huduh2 gtu jah
tapi ALHAMDULILLAH, kami lulus
aku >> 46/50
Fatien >> 47/50
Fatihah >> 47/50
hari sabtu ni, kami masuk bengkel kereta tuh
yipppeee
drive kereta what I've been waiting for


*psstt: gambar buku undang2 tuh credit tu cik Farah.. aku malas nak ambik gambar, nak upload semua.. tak pe kan Farah cayunk? >.<

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer