weLcome to Candy Rock

Friday, October 19, 2012

B1

now, jom gi ke group aku, B1!
ni lagi la nak kena banyak cerita
like I said in the earlier entry, I got into the same group (class) as ana, my bestie
so, first class (physics tutorial), kitorang memang berkepit je lah
gi mana-mana, makan apaa.. sebab dah ada gu kan?
so, completely ignore the others
haha! loners! xD
then, 2nd day, if I'm not mistaken, dah mula bertegur sapa dengan yang lain
still tak rapat though
ohh yeah, forgot to mention Ainaa.. dia kalut sikit, or should I say innocent?
yeah, innocent! comel gila..
semua benda takut nak buat sorang2. so, aku & ana la teman dia nak gi mana-mana. lawak doe.. tapi lama-lama, dia dah mula berdikari :')
anyhoo~
lama-lama, satu kelas dah start rapat and I started to love my classmates so damn much!

ONE DAY
I asked my classmates, first impression diorang kat aku >.<
*dup dap.. dup dap..*
sorang cakap : "baik. lembut. innocent"
and aku sangatlah lega.. *kembangkembang*
then..
sorang mak cik ni (Amy) cakap : "S.O.C.I.A.L"
O.O
first time orang cakap aku nampak social! sadisadis
then, suddenly the rest of my classmates agreed with her T.T
sorang ni pulak cakap : " dila nampak social, jenis berkepit je dengan handphone, ada BOYFRIEND, social (again).. tapi sebab dia jalan dengan ana (nampak budak suci) so, semua tu tak nampak sangat lah"
and I was :O
semua tu SALAH!
aku bukan jenis berkepit dengan handphone, TAK ADA BOYFRIEND and I'm obviously not social! aku lebih kepada indoor girl, anak dara yang baik :)
*sadisadis*
later than, she said : "tapi, dah lama kenal dila.. tak social pun. tapi bukan budak baik sangat. tapi still budak baik la"
huhh.. lega -,-'
*SO, NO JUDGING BEFORE KNOWING SOMEONE OKAY?"
sorang pulak cakap : "nampak macam ustazah?"
okay, Alhamdulillah..tapi O.o
yang ni lagi terkejut dari 'social'
haha! yeah, aku bukan budak sesat..tapi ustazah?
dia cakap tudung aku labuh bagai, padahal aku pakai bawal 45' je pun
hmm..maybe muka aku bercahaya-cahaya kot masa tu xD
syukur :')
still shocked though
and dia even terkejut bila nampak aku keluar KKPR (cafe) pakai jeans dengan cardigan 
haihh mek Shaz nii -,-'

yeah, not to mention gak..classmates aku ni semua pandai-pandai
sampaikan, mula-mula aku rasa cam aku je paling bodoh dalam kelas tu :'(
tapi dah lama-lama.. boleh kot adapt ;)
I love B1 <3 p="p">


okay, gambar ni lawak kot!
muka tak boleh blahh! senget gila 
*gelak guling guling*

kbai


No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer