weLcome to Candy Rock

Wednesday, November 14, 2012

out with girlfriends

setelah sebulan lebih bertapa di rumah, akhirnya I get to spend my time with my fellow girlfriends. rindu gilaa Fatien, Farah, Eg, Alya and Ana. except for Ana la, aku tak rindu pun (yelahh jumpa hari-hari kat PALAM)
so, yesterday we went out. Plan nak keluar awal, sebab nak round2, lepakking dulu sebelum gi pasar malam. Senang nak gi out satu kereta je laa kan? so, kitorang semua naik kereta Farahahaha. 
so, I got ready and wait for them at 4.30pm..kalut2 laa nak ready2, takut kang diorang tunggu
so I wait..
..
..
..
..
..
sementara aku tunggu, I decided to..ngehehe pose :P
tweeting
facebooking
main games
tweeting again
..
..
..
5 o'clock, still tak sampai lagi -,-'
..
..
..
5.30pm, baru sampai. hehhh sejam aku tunggu, sabor je laa.. farah ambil fatien, then aku and then Eg. Alya went by herself and Ana tak join. so, nak ronda-ronda japp tapi dah lewat. nak kena cari parking bagaii yang almost setengah jam kitorang duk pusing-pusing area yang sama *siot*
jalan-jalan, jumpa Alya..jejak kasih kat tengah-tengah jalan sampai kena marah/usir oleh pakcik gerai 
"dik, tepi sikit deh? pok cik nok jual"

haha malu gila kot! kitorang terus menyembunyikan diri and dah tak borak-borak depan gerai orang lain dah *trauma*
Eg balik dengan Alya. tinggal la aku, Fatien & Farah. Masuk dalam kereta, borak-borak-borak..ye laa dah lama tak jumpa kan? 
but still, nak lepak lagi ngan diorang..tapi dah kesuntukan waktu :'(
so, insya Allah esok pulak :)

kbai :)

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer