weLcome to Candy Rock

Friday, November 16, 2012

out with the girls part 1

so me and me friends planned to have a girls' day out, sebelum berpisah :'( but unfortunately Ana & Alya tak boleh join. so geng kitorang tak cukup laa.. semalam, memang dah planned nak pergi pagii lagi..tapi lupa nak tanya pukul berapa. so, aku senang hati je tidur, tak ingat plan kitorang. 10 am, Farah texted me, that she'd come to fetch me. haiyyaaa Farah ingat Fatien bagitau aku pukul 9 nak pergi and Fatien ingat Farah dah gitau aku. aiseymann! and thus, aku cepat-cepat mandi, pakai baju semuaa.. dah siap 10.40am, texted farah, telling her that aku dah siap! so, I waited for her for "quite" a long time, so I did this :
and banyak lagi expression yang buruk-buruk hodoh-hodoh untuk mengisi masa lapang. haihh lamanya cik Farah tomey kita. Finally, pukul 11.30 lebih, diorang sampai. FINALLY! so, vroomm vrooomm 

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer