weLcome to Candy Rock

Friday, November 9, 2012

Shaz

this one is about my new (baru ke?) friend.. classmate dari PALAM. first time she met me, dia cakap aku macam ustazah O.o
anyhoo~ she really is a clever girl, confident, active, cheerful, shameless (HAHA!) and a great friend. Dia dah tahu result dia, tapi dia stay up..chat dengan aku, kata nak teman aku. haiyaaa -,-' siap doa mintak pointer aku lagi tinggi dari dia. bagus kan? :') muka legen, hati cute HAHA. Plan nak study sesama :') Thanks Shaz, you've helped me a lot..especially in Physics and dah berapa hinggit kredit dia habis sebab call kawan dia, tanya pasal 'hybridisation' sebab aku yang mula-mula tanya dia. sorry and thanks Shaz :) 
thanks dear. nice knowing you ^oo^

*untung laa Shaz ada orang buat entry khas untuk dia. haha*
psstt: nak letak gambo dia, tapi takut kang kena saman. letak gambar tanpa izin >.<


kbai :)

1 comment:

  1. weyh serius tak perasaan entry ni !!!!!!! OHMAIGOD !!! TERHARU GILA :') takpe Dila , kita dah usaha , ALLAH selesaikan semua . ada lah reasons kenapa Shaz slack tuh ,REDHA . itu lebih penting :) semua yang Dila tulis ni adalah cerminan diri Dila jugak sebab ''kawan adalah cermin sifat kita ''

    ReplyDelete

Gruppled Pointer