weLcome to Candy Rock

Thursday, May 13, 2010

baju !oH! baju


nih la design2 baju yg aku buat utk kelas aku taun ni,4scs 1.. tp bebudak kelas aku tuh CEREWET thap cippan lah!! ni dh tmasuk kali ke3 or 4 aku print out design2 baju yg aku reka..
tp dowg masih x brp nk stuju.. masalah tu lah, ni lah!! ade yg nk baju corak byk tuh,ade yg nk simple,ade yg nk crowded,ade yg nk cute(aku & bebudak cina) ade yang x nak corak cute(laki & mostly mlayu).. frankly speakin,aku x kesah sgt lah design macam mne skali pOn.. asalkn x de la BURUK sangat.. aku trime je..
ni maksalahnye, aku design2, dowg cerewet,mane la aku taw design mcm mne yg dowg nak.. aku ade suroh dowg create banyak2(macam aku buat kat atas uh) then ktOrg pilih la same2.. ni sume MALAS, sume depend kat aku,sOh aku design tp byk songeh!! kalau x nak design skali pon, bagi la cadangan sikit2.. maybe aku boleh mix corak2 uh..ni time nk discuss kbanyakkn nye buat BODOH je..aku pulak yg nmpak bodoh duk bdiri kat depan tuh..haish.. ape la malangnye nasib aku?? T_T
ahh!!lega rase bile lpas ape yg terbuku di aty!!err..spe2 yg bace ni(classmate aku) kalau terase, aku mOhon maaf banyak2 lah, bukan nk marah ke nak bOssy ke, nak sakitkan aty korg..juz tolong la aku sikit..sumbangkan idea korang..plez la.. i'm begging..

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer