weLcome to Candy Rock

Thursday, May 13, 2010

jAtuH diTimpA tAngga~

today, tepat jam 10.45 lbih(kot) aku jatuh..
ni sume salah si farah la~ dye yg duk citer sal haziq , smpai aku xpandang jg\ln da.. duk syok dgr cite pasal dy TERscandal dgn farah..XD..walaupOn farah sbnarnye farah x de scandal pOn dgn si haziq tuh..
then, aku duk turun tangga yG last skali tuh, aku tjatuh sbab pakai wedges tggi & aku jalan x tengOk bawah.. itulah padahnye.. sakit pinggul wooh!! dh tuh, aku pulak pakai baju kurung..nasib baik x terselak ke hape kain aku,kalau x, malu weh!!n terkaki aku tseliuh skit.. tu pasal la duk pkir nih, nk g tsyen ke x jap agi(pkul 3, tsyen akaun)
senggal la si farah, dia bukan main gelak lgi kat aku.. then barulah nk tulun aku bangun.. hish..dh la jatuh depan senior2 fOrm 5, adzim & khalid.. malu la jugak, tp x de la sgt.. sbb bile pikir balik, lucu bagaikan di-inject dengan acupoint ketawa..XD
si kakak2 form 5 tu plak ckp "bahaya tuh.sakit pinggang, nanti x boleh beranak".. haha!!lagi la aku gelak..si adzim pulak sOh aku balik pegi mengurut pinggang aku yg bagaikan pinggang nenek2.. haish..smpai skrang, sakit lagi nih..tp  nasib baik la wedges aku tuh x rosak..sayang weh rosak yg tuh..i luv my wedges!!

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer