weLcome to Candy Rock

Thursday, May 27, 2010

GIRL ❥ SHoPPING.. bOys???

juz order dis dress..tomeyy sgt!!tapi tak sampai lagi..T_Tah moii tu cakap 31 may baru nak pOst..tak sabar!!!haha!! ke-addict-an aku kian bertambah..biase lah pOmpuan..
ni baru nak masuk tOpik asal aku..kenapa pOmpuan nih sukka shOpping?orr in a simple word.. SHOPAHOLIC


why girls r so addicted to shOpping??
dari dulu lagi aku terpikir..
kenapa pOmpuan suke shOpping ek?
aku sendiri pOn..bile dah jd remaja nih..memang gile shOpping.
especiaLLy lau baju, dress.. memang angau lah!!
and kegilaan aku terhadap shOpping semakin terserlah bile shOpping.....

TAK GUNA DUIT SENDIRI!!

haha!!jahat kan??
tapi baju yang kat atas tuh terpaksa guna duit sendiri bcOz :-Ⅰ) 
my mOm said  slalu shOpping, dah lah!! gune duit sendiri pulak  dialOg mOm aku x de lah gitu, cume lebih kurang gitu lah..XDⅡ)  
kak aku yang penyibOk  ade cakap  guna duit sendiri pulak.. kesian ma.. kOnon baik lah tuh..die tak pe lah.. duit banyak.. incOme selalu dpt.. next sem nih, dpt rm9000 sekaligus...T_T..jelez.. bile aku nak dapat biasiswa nih???????

haah!! tu lah pasal aku terpakse guna duit sendiri..
pOkai lah sikit bulan nih...T_T

anyway..BACK TO DA MAIN TOPIC..

Pompuan nih suke shOPping cOz
ade kaitan ngan genetic or hormone ke???
nape lah ye??

tapi kan..

BOYS
pun suke shOpping gak ke??
aku tak pernah ade experience having bOy in my Life bcOz..

Ⓐaku tak ade abang or adik laki
Ⓑaku tak penah ade PAKWE
Ⓒade ayah, tapi nampak macam tak interested sangat pOn ngan shupping..aku ase, abah aku juz gi shOpping ONCE A YEAR je..tu pOn time raye je..

see??
dis is why aku bagaikan berada di dalam tempurung kalau bab2 yang melibatkan laki..
so, wut is your opiniOn bout the rate of ke-addict-an in girls/boys??

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer