weLcome to Candy Rock

Wednesday, June 23, 2010

cikgu fizik daa tukar....

sjak aku tak pegi sekolah 2 hari..
banyak benda yang berubah...
first of all...
jadual kelas daa berubah..ini biase ah..dm stahun, dkat ngan 10kali jadual brubah
secOndly, cikgu fizik aku, Puan Maznah dah ditukar ke cikgu baru..
cikgu tu aku x kenal lagi cOz tak datang sekola..
Puan Maznah ni cikgu Fizik dan juga guru kelas aku..
so, bile die dah tak ajar kelas aku..
autOmatik la guru kelas pOn berubah..
now, guru kelas aku ialah cikgu Woon Phei Nee yang cute..
hehe~
cikgu Woon nih cikgu Akaun kelas aku..

back to the main tOpic..
now, cikgu Maznah tak ajar ktOrg daa..
aku rase sedih gak lah..
aku baru rapat ngan die...
walaupon jarang jumpe cikgu coz bilik cikgu bukan dlm bilik guru, tapi makmal fizik..
so aku jarang sangat lah jumpe die..
juz mase kelas fizik je..
baru je rapat (buleh la), daa kena tukar cikgu..
hmph.. tak pe lah..

anyway.. cikgu Fizik aku yang baru tuh..
ramai students cakap eventhOugh die tegas skit, tapi die ajar best, baik & lawa jugak..
so aku memutuskan utk mula berjinak2 dengan cikgu baru tuh & try utk rapatkan silaturrahim..
hehe..
tapi yang spOiled nye....
cikgu baru tuh suruh buat NOTA !!!!
sOb!!sOB!!
aku paling lemah buat Nota nih..
aku prefer buat latihan manyak2..
baru best..
hehe...
whatever la..
aku try buat sependek yang mungkin..
*ngeeeeeeee*


hm..
bye cikgu Maznah..
and hye tO cikgu baru(unname, aku tak tahu lagi)..
{。^◕‿◕^。} 

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer