weLcome to Candy Rock

Thursday, July 15, 2010

giLa2 daLam keLass @_@

ehem2..
dah lama tak update blog kan??
haha!! hm..buzy sikit lah..
al-maklum lah.. dah fOrm 4 nih..
hOmewOrk berbukit2..
T_T

anyway, i'm here today...
sebab nak cerita pasal kebosanan aku dalam kelas tadi..
MyEm0.Com
sebab:
➊ cegu tak de.. derek from cikgu anita(1periOd), sir kumanan(1period), rehat(1periOd),madam woon(2periOd).. see what i meant?? 5period cikgu tak de..tak masuk kelas..
actually, memang lah best cikgu tak masuk.. tapi tak tau nape ari nih bosammm sangat!!
➋ tak de topik nak borak..Farhanah & Fatien duk borak ngan geng2 Hala..Farah duk borak ngan Izza.. aku duk study chem..2 ms je.. 

so aku yang terlampau bosamm nih..
keluarkan sepucuk kertas..
dan melukis..
actuallly, aku nak lukis anime ke..
tapi sejak dah besar nih, bakat melukis anime lesap!!
aku pun kiwang lah sikit..
buat lah ❤..
then buat broken  yang ada jahitan kat tgh..
then aku tulis "mending a broken heart"
i dunno y i wrote that..
i'm not in love..
i'm never got into love..
tapi liver aku rase macam nak tulisss je STATEMENT yang tak berasas tuh..
Chew Ann Phin yang terduduk disebelah aku tertengok mended broken heart tuh..
die pun amek Highlight & colour broken heart tuh...
mase tuh lah aku, Sandra, Ann Phin pun buat lah..
haha!!
setiap lukisan mewakili perangai kawan2 aku..
kcuali yang duk ajar ADD MATH tuh..
tu gmbr cikgu tusyen ktOrg, mr.Siva..
pelik2 kan manusia dalam kelas aku???
ramai orang puji2 cakap mr.Siva tuh chumeell
MyEm0.Com



....





haha!!
that's why i 
MyEm0.Com 
4 Science 1
because of
them..

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer