weLcome to Candy Rock

Saturday, July 17, 2010

happinesss >> sorrow..

Farah, Fatien & Alya datang lepak rumah aku hari nih..
misi utama diorang datang sebab nak buat study group Physic & Addmath..
then buat homework..
tapi lain yang jadinya..
janji 4.00pm tapi Fatien & Alya datang kol 4.30pm..
Farah pulak dkat pukul 5.00pm..
biase dooh aku.. redha laa!!
sampai je diorang, terus online..
online Fb, bace bLogg!!
memang BESTTTT lah!!
ktorang gelak2 tahap kecipanan sume!!
then Fatien tanye aku macam mane nak pakai shawl mcam pakai tudung..
maybe diorang berkenan kot sebab aku pakai style gitu pegi tusyen tadi..
contoh je!! bukan aku tuh..haha!!akak, pinjam muka jap ea?? hehe
.....
then
.....
POOPPSSS!!!!!!!!!
elektrik terputus!!!!
hahahaha!! ape lagi??
menjerit lah kitorang!!
haha!!sengal!
dah tak de elektrik, baru lah nak buat homework..
dalam gelap2, kitorang bukak langsir to allow more lights in..
buat2 homework..
si Alya ternampak dress aku yang tergantung depan rak buku..
dress tuh stripes menegak warna hitam + blueblack..
lebih kurang yg nih lah..tapi tak de lah sepanjang nih..setakat lutut je..
.....
apa lagi??
Alya buang baju die..
try pakai dress aku tuh..
puji2..
*bangga*
haha!!!
lepas pakai tuh, baru pasan yang belakang dress tuh terkoyak!!! 
MyEm0.Com
sedih doh!!baju tuh baru lagi!!!!!
huhu!!! tak tau kena apa..tapi Farah cakap mcm kesan gigitan tikuss..
EEUUUUWWWW!!!!!!!!! 
chiss!! aku benci kau tikuss!!! sape2  kacau baju2 aku, aku sumpah kau 7 keturunan tak aman tau!!!!
.....
anyway, hal tuh takkan menggangu si Fatien untk mene-try dress tuh..
try>>fit>>cantiikkk
then diorang pun suggest nak try dress2 aku then nak make up..
haha!! it'll be soo much funnn!!!
ktorang pun naik atas(bilik aku,tadi duk bilik kak ngah aku,bilik PC)
situ, diorang bukak wardrobe aku & then pilih dress sesuka hati..
Farah puji dress2 aku lawa2..
MyEm0.Com
bangga..haha!!
baju aku yang Farah try lebih kurang macam nih la..
ni pulak baju Fatien try..cantik kan??
ni pulak si Alya yang try..my luvely pinky!! haha!!
.......
then kitorg pakai make up yg disponsored oleh aku & farah..
aku & farah pakai eyeliner dalam GELAP!!
tak de elektrik!!! hanya bergantung pada satu lampu yang malap..sengal kan kitorg???haha!!
.......
.......
zrupp!!zrupp!!
lampu besar berkelip2..ktorg terkejut..
rupa-rupanya...
ELEKTRIK dah ada!!!! 
woohoooo!!!
kitorg pun menjerit bagai orang gilaxxxx!!!haha!!
lepas tuh make up sakan lah!! 
posing sume!!
*gambar tuh tak boleh diupload kerana kami tidak menutup aurat*
haha!! sorry ek??

lepas tuh, menggunakan Camera cik Farah..
Fatien pun record video..
kitorg pun buat lah aksi2 sengal + bebal!!haha!!
Fatien menuju ke arah Farah nak amek gambar die pakai sexy tuh..
Farah tempis dan...
...
...
...
*prappppp!!!!*
bunyi cam tuh jatuh..
terkejut sioott!! mase tuh aku & alya duk menari2 kat belakang..
camera tuh jadi senget dkat lens die tuh..
kami adjust punya adjust dkat dgn sejam..
tapi mission failed..
cam farah didapati rosak..
ktorang rase bersalah pulak, tkot farah kena marah dekat parents die la...
sorry Farah kalau ktorang ada buat salah..
sorry susahkan kau...
sorryy sangat!!!

i hope everything will be okay..
harap2 cam kau sembuh semula..
@_@

sedih kan??
kitorg sume duk happy2 sakan!!!
tapi tibe2 sume benda tuh berubah dlm sekelip mata...
redha je lah..
T_T

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer