weLcome to Candy Rock

Sunday, August 29, 2010

❤pMr 2009❤

owh pMr 2009..
i miss u daMnn soo much!
especially those moments i spent "studying group" with my friends..
the moments i spent my days by activities GILA-GILA with them...
urghh..

weh mak cik, dah la nak menjiwang..lari topic dah ni..

okay!!okay!! back to the main story..
hari tuh kan, aku dan semua pelajar cemerlang pmr 2009 sekolah aku
ambik gambar tauuu!!
haha!!
ngengg sangat!
asalnya, cikgu dah lupa nak ambik gambar pelajar cemerlang pmr tahun lepas..
padahal tahun2 sebelum nih, cikgu tak pernah miss ambik gambar pelajar cemerlang..
mana adill kan??
aku dan kawan2 aku (farhanah, farah, izzatul, fatien ) dengan muka tak tahu malu
pegi cakap dekat cikgu..
hehe!
kitorang ckap la yang pmr batch ktorang lagi ramai orang dapat straight A's compare to previous years..
yang dapat 9 a's pun increase from sorang kepada 5 orang..
8A,7A tak payah cakpa la, memang ramai sangat..
..
..
hehe..
so posing punya posing pagi (entah ari apa, tp last week la ) tuh..
so terhasil lah gambar nih..
nak tengok?
...
20%
...
40%
...
60%
...
80%
...
...
...
...
...
...
...
...
100%
first attempt..
aku dekat tengah dalam baris kedua dari atas..
gaya "LOSER" from GLEE!!
=p



2nd attempt..
ok ok la.. 
tapi still comell!!
i likkee!!


actually, gambar yang akan diletak dalam majalah sekolah
gambar skema je..
semua straight je..
yang teruknya, dagu aku and hidung aku sparuh tak nampak..
terlindung dengan kepala Vi Vian..
T_T

yang nih diambil dari camera Carman..
woohoo..
sukka sangat gambar tahun nih..
semua sporting..

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer