weLcome to Candy Rock

Sunday, November 28, 2010

bila ingat2 balik, aku tak pernah post lagi pasal kucing aku kan?
dah dekat ngan sebulan aku ada kitten nih, tapi asyik lupa nak upload gambar dia..
this is her
isn't she's cute lil devil?
haha!!
tengok tuh.. aku duk study, sebok je dia kacau.. jealous la tuh tak main dgn dia.. =P
senyap jugak kau ea?
eleleleh!! ngengada betol!!!
tengok! comel tak saya tidur? meowww
nak emo cikit boleh ta??
i'm a hot kitty
jangan la.. saya malu tauuuu!!
nak LAGI!!!!

haha!
comel tak?
dia ada banyak nama tauu!
dOnnchii nama yang aku kasi
ayah aku panggil "adik" (kempunan nak adik kott)
nenek aku panggil "ucuk anga" (sebab dia berak busuk!)
kak long and mom aku decide nak panggil dia "bobby"(euwww,she's a girl ya know?)
minah indon belakang uma aku panggil "anis"(haha!!)
baru2 ni aku ada kasi nama baru, "mei chan"(sebab tgk citer Jepun =P)
then ada nama baru lagi, "debok" (means gemOk, sebab dia gemOk sangat sekarang)
haha!
see what i meant?
dia ada banyak gila nama..
haha!

❤ her so much!!
rawrrr!
she's one of the family member now..
we ❤ her damn much! 
meowwww




No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer