weLcome to Candy Rock

Thursday, November 11, 2010

idiot funny stupid bitch



hm.. ur lie never seem to stop..
aren't u?
haha!! 

here's a funny story..
ada satu minah ni, dia ingat bekas kawan2 dia nak contact and befriends dengan dia balik
OMG
hish
perasan gila!!
padahal, bekas kawan dia tuh tersilap tekan je nama dia..
tup!! tup!!
dia syokk sekkor ingat ex-friend dia ni nak kawan balik ngan dia
eh, mak cik..
sedar la diri tu sikit..
takkan la after all the things she done, kawan2 dia dulu nak berbaik semula..
hm.. 
stupiddoo!!

here's a much more funnier story,
that minah wrote this
" aku diam bukan bererti aku lemah, aku tak melawan bukan bererti aku takut, aku kesian kat kau je"
haha!! 
lawak doe!!
kalau takut tu, juz say so lah!!

aku diam bukan bererti aku lemah
memang la dia diam sebab TAK ade orang yang nak back up dia..
sesape yang still percaya kat dia tu memang dikatogerikan sebagai manusia bodoh, buta dan pekak!!
huh
ex-friends dia tu pun penah masuk dalam katogeri uh..
almost semua orang yang kenal dia kat sekolah tuh dak blacklisted nama dia la
so, mana dia ada kawan?
takkan la dia nak lawan ex-friends dia uh?
dah la skinny bone, manja, gedix, lembik lak tuh

aku tak melawan bukan bererti aku takut
takkan la orang TAK takut, bawak mak ke sekolah jadi bodyguard?
takkan la orang TAK takut, tak nak jumpe ex-friends dia?
takkan la orang TAK takut, rela tak datang exam?
takkan la orang TAK takut, rela tukar sekolah?
takkan la orang TAK takut, block ex-friend dia uh?
takkan la orang TAK takut, block semua orang yang related dengan ex-friend?
takkan la orang TAK takut, sanggup tukar nombor berkali-kali??

...........

this story is "not" real
this is only "created" by me..


ni gossip2 antara kita je tau..
"don't" tell others
kalau yang terasa tu, mohon "maaf" la ye..


1 comment:

Gruppled Pointer