weLcome to Candy Rock

Friday, December 24, 2010

☂ >> ☀

on the second day kitorang kat PD,
a terrible thing happened
"penyakit" aku datang pulak
lebih kurang 7.15 am
lepas aku semayang Subuh
semua family aku terkejut
first time diorang nampak secara Live
sebelum ni, kawan2 aku je yang jadi saksi
semua family aku sedih + menangis
kitorang plan nak turun pantai pukul 8.30am
tapi sebab aku, rancangan tergendala
aku pengsan and sedar sejam lepas tuu
aku sedar tapi still mamai and tengok semua family aku keliling aku (atas katil bilik mom aku)
terharu la jugak.. hehehe
muka diorang semua bimbang
kak ngah aku yang keras tu pun bimbang gakk
huhuhu
aku sedih la sebab pegi PD nak have fun tapi jadi cam tu lak..
hmm
tapi ada hikmahnya
one of them, aku boleh nampak semua family aku sayang kat aku
2nd, aku tak payah buat pape, mom + grandma soh aku relax je (best part..hahaha)
3rd, semua concern pasal aku
4th, buat aku lebih hati2 and jaga kesihatan aku

tapi, lepas tuh
even kepala pening + sakit (sebab terhantuk lantai..perghh sakit wehhh)
sekali aku tunduk, memang .............. perghh can't be expressed with words!
Allah je la yang tahu
even dalam keadaan tak fully recover, aku still pose + shopping habis - habisan
haha!!
that's me..
aku bukan seorang gadis yang lemah + manja okay?
even aku anak bongsu, aku tak manja + lemah + manja macam orang sangkakan
aku kuat lawan whatever halangan yang ada!
THAT IS WHO I AM!!!
i'm born with it
i'm raised with it

any-hooo
these are the photos we capture after i pengsan..
ma aku poyo sebab tak gayat macam abah + nenek aku.. haha

berlagak depan batu?

along <3 mom <3 aku

malas nak rotate.. haha!!

lepas breakfast

masa breakfast

pok cik din + abah aku yang selalu pose pelik2!! hahaha!


well, that's it.. tu je la sebahagian gambar2 yang aku amik kat Le Paris Apartmen.. haha! best2!!! really enjoyed it! muaksss~

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer