weLcome to Candy Rock

Thursday, December 23, 2010

malam pertama kat Port Dickson uh, kitorang keluar makannn
and macam biasa, ayah aku akan cari kedai Seafood or Tomyam..
yummmy

on the way..
menakutkan mata adik beradik aku kan?
hahahaha!!
aku pakai baju tidur tuuu, so aku juz pakai sweater and shawl yang tak berkacing
malas.. =P

 angoh and mom yg..... tidur koottt
aku and along focus kat menu (action je)

abah and Pok Cik Din (driver kitorang) tempah makanan dgn
abg pemalu (sbb pakai topi sampai tertutup mata)

makan
makan
makan
....

on the way back to the apartmen,
kitorang ternampak ada funfair..
meriah doe!!!
so, my dad decide berhenti jap kat situ

one of the game, tapi kitorang tak main yang ni.. 

merry-go-round

along, dad, me
nmpak tak patung Sponge Bob yg besar and anak patung Mashimaroo yang aku pegang uh?
tuu hadiah kitorang main lempar gelung dlm batang..
ayah aku menang Mashimaroo uh
along menang Sponge Bob uh
aku & angah... err...err...err...
hehehehe
tak sangka lak dapat yang besar tuu
haha!!
lucky chance! lucky chance!

ayah aku beli token lagi sebab nak main Bumper Car
along & angah takut nak main..
so, aku & ayah aku main..
ada token lebih, bagi kat Pok Cik Din (umur baru 28thn)
from front.. aku, abah,pok cik din..

2 orang je perempuan main, yang lain semua laki
and laki2 uh semua pakat langgar aku!!
apa dosa aku?????
T_T
tapi memang BEST lah!!!!

main punya main
sampai lebam lutut aku, tuu lebam tuu
hahahaha!!


i enjoyed so much that night
dah lama tak naik Bumper Car and pegi fun fair..


No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer