weLcome to Candy Rock

Friday, December 31, 2010

Out with buddies

my geng
Aku, Farah, Fatien, Alya and Pipah
went out last week ntuk beli school things
kitorang pergi dalam pukul 10am and balik around 3.30 pm
dah la hari tuu hujan lebat sangatt
tapi tak kisah punn
kitorang start dengan makan kat Tanjung tepi pasar
makan rotti canai, aku nak order dua, tapi rasa kenyang lak.. so mkn satu je la
Aku, Fatien, Alya and Pipah semua dah siap beli uniform,..
tapi cik Farah ni sorang je suka beli last minute
so, tengok tengok kain uniform sekolah kat pasar tuu la
nak cari tudung sekola
punyalah susah
labuh2 sangat
singkat2 sangat
last2 beli kain and then gi tempah jahit kat kedai jahit tepi pasar tuu
tahun ni, dia berazam nak pakai tudung labuh sikit
sebab for the past years, tudung dia punyalah singkat, selalu kena tahan kat cikgu disiplin
haha!!
then, dengan hujan yang lebat + jalan yg jammed
kitorang merempuh dgn berani and last2 smpai kat bandar K.Krai
beli kasut, buku2, stationary and ects
tinggal barang kat Econjaya
naik econjaya, jumpa balak si Fatien ni
diorang date la setengah jam
the rest of us, pusing2 je lah
then pusing pulak bandar Krai uh.. gi Pasar pulak..
pusing2 Pasar
gi bandar Krai pulak
ambik barang kat Econjaya, then pergi saloon
aku & farah cuci rambut..
yang lain lak, tunggu kitorang je la
pergghhh.. bukan main sodap lagi dia urut2 kepala aku
haha
then, call our parents at 3.30pm
we headed home
badan aku sakit
kaki aku lenguh
tapi best la sebab shopping ngan best buddies
...
...
...
although kat K.krai je
bandar yang kecik tapi meaningfull to us..
<3

(sorry, tak de gambar.. hujan lebat.. tak sempat pose)

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer