weLcome to Candy Rock

Friday, December 31, 2010

REGISTRATION DAY!

yup!
dat's right!
it is registration day for the school in 2011
aku, Farah, Fatien and of course Ana satu kelas kat 5 scs !
unfortunately, Alya kat 5 scs 2
T_T
sedih..
thank god, tahun ni aku tak jadi Ketua Kelas or Penolong Ketua Kelas
aminn!!
2009 - aku jadi Ketua Kelas 3 ELite
2010 - aku jadi Pen. Ketua Kelas 4 scs 1
2011 - jadi AJK keceriaan
haha!
okay la kan?
at least BUKAN ketua or penolong
sodap jugak diberi responsibility mcm tuh
tapi letih la..
malas la
dah lah time photoshoot kena duduk depan..
tak nak!
it makes me looking fat + short!
aku suka berdiri kat belakang
baru nampak kurus + tall
haha!
btw, lepas daftar sume, my geng & I decided nak pergi makan kat Tanjung
Farah's mom fetch us from school to that Tanjung restaurant
Alya, Fatin & Pipah makan nasi je
while aku & Farah makan nasi + rotti canai
haha!!
teruk kan?? 
actually, aku nak makan satu rotti canai lagi, tapi segan laa
then, lepas makan, hujan turun lebat sangat tak berhenti
luckily, aku bawak payung kecik in my bag
yang lain tak bawak
so aku dengan megahnya berjalan bawah payung
the rest? 
lari laju2 ta nak bagi kena hujan
so, lalu kat Pasar once again
kat Pasar, jumpa payumg cute2 macam aku punya
Farah & fatien beli payung tuu
Alya tak beli, sebab tak bawak duit spare
lepas tu jalan2 gi Econjaya
Fatien jumpa BF dia pulak
the rest, tengok2 barang je la
lepas tu we headed to school..
jauh berjalan tuuu
almost an hour kitorang lepas+gossipping kat sekola
3.30pm, balik!
spectacular day!

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer