weLcome to Candy Rock

Tuesday, January 11, 2011

Sukan Pentanque..

okay, hari ni ada pendaftaran untuk mana2 kelab sukan yang students nak..
and surprisingly, me with my geng ( except for Alya & Fatien) join Pentanque..
aku pun tak tahu menatang apa pentanque ni..
join je la.. sebab..
>>kelab yang ahlinya sikit yang teramatlah SIKIT & tak aktif langsung

so, i guess me & my friends tergolong dalam geng ala2 nerd la kan??
haha!!
whatsoever la!
i don't care okay?
whatever shit came out from others mouth, IDK as long as we're happy
..
okay
...
then, adalah budak2 Form 4 yang merupakan bekas anak buah aku, ikut kitorang masuk Pentanque ni
Arinie, budak kelas 4 scs 1 nak balas dendam kat aku sebab letak nama dia jadi AJK pasukan Hijau..
so, dia mancalonkan nama aku jadi Pengerusi!!
OMG!
kalau satakat AJK, Setiusaha, Bendahari.. tak pe lah lagi..
ni Pengerusi tuu
kejam lah!!
ada 5 orang calon masa tuh..
and UNluckily, aku dapat undi yang terbanyak (sebab geng2 form 4 + Ana + Izza + budak2 kelas ELite, KA dari lower secondary which aku tak kenal)
and, i was choosen as the Pengerusi of Kelab Pentanque..
owh, nasib baik la kelab ni tak aktif
kali terakhir aku jadi Pengerusi, time aku standard 6..
jadi Pengerusi Puteri ISLAM (chehhh)
and jadi Pengerusi Kelab Reka Cipta (tak sure)

but frankly speaking, i was now glad that now i have a title in Kokurikulum, boleh dapat markah tinggi sikit.. ngeeeee



No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer