weLcome to Candy Rock

Sunday, May 1, 2011

school activities

banyak aktiviti kat sekolah and luar sekolah..
tapi sedih, tak boleh nak post semua aktiviti uh kat blogger ni.. T.T

right after the trip to Perak..

ni aku main rembat je kat goggle.. malas nak upload lagi.. tapi ada gerai2 gini la.. =P
>>ada Karnival Ko-Korikulum kat sekola..  banyak gambar.. tapi nanti la upload ea? 
1st day, aku & Izza & Ana plan nak "study" la kononnya. while other students bukak gerai, lepak2 and so on.. kononnya la.. tapi.. hmmm.. tak study langsung. Ana, yes.. she did.. tapi sikit je la.. aku? (....) pagi, dengar ceramah, ada "CANNIBAL SHOW", pergi round2, masuk dewan, then tengahari, aku pergi menyibok dekat gerai Prinsip Akaun & gerai MASKOPP.. jumpa geng2 senior, lepak, posing banyak2.. haha! 
2nd day, aku decide nak tolong geng Prinsip Akaun sebab busy sangat gerai diorang.. letih la jugak.. belajar selok belok perniagaan.. beli ikan belaga ( from gerai Kelab Ikan) and T-shirt (from gerai.. er..er...tak tau kelab apa..) 
had lotssss of fun!! best doww

>>ada Mighty Mind Challenge.. tengahari 2nd day Karnival uh, Ann Phin panggil aku, dia cakap Mdm Linda nak jumpa aku. so, aku pergi je la.. then, she asked me to go to the M.M.C.. aku okay je.. memang unexpected gila ah. aku ni 2nd team. aku ingat ada satu team je yang boleh masuk. sebab last year, satu team je boleh masuk. so, sebatang haram pun aku tak prepare. masa nak daftar tu, Mdm Linda said ada dua team.. aku pun mula menggigil la weh! tak buat preparation apa apa. dah la aku group dengan budak form 4, boys pulak tuu! dah la aku tak kenal budak2 tuh.. holy shit ah! nervous dow! ada 60 teams semua.. susah sangat2. soalan memang menguji minda la.. stage 1 upper form - aku, Suken & Yuan Rong took the remote. suken can speak Chinese..so I told them, "please don't speak Chinese okay?".. they laughed and just nodded.    . tapi memang best la.. banyak gak soalan yang kitorang betul.. memang cooperate gila ah. diorang memang sporting ang brilliant gila! tercabar rasanya aku. setiap kali kitorang betul, bersorak bukan main kuat lagi, kalau salah, still laughed & Suken kept saying, "It's okay, don't worry be happy".. HAHA! eventhough kitorang kalah, but still had lots of fun.. aku tak kisah sangat kalah, sebab tak prepare pape pun.. jealous gak dengan yang menang.. gila ke? rm1000 each ya know? tapi team 1, Ana, Siva, & Ann phin.. Siva frust gila ah. diorang study kuat, tapi tak keluar pape pun.. tapi, memang enjoy lah!


>>ada PIBG.. okay, PIBG bosan.. tapi pagi tu, yang best.. dapat makan nasi free.. lauk daging and ayam.. panjang la cerita dia.. aku skip je la ea.. that's all.. XD

>>ada birthday party Fatien, one of my gengg! aku ingat geng2 kitorang je yang ada.. so aku pakai ala kadar je la.. shirt with black Nikki cardigan, tudung bawal & track.. rupa-rupanya ada kawan adik Fatien, okay la lagi.. lepas tuh, ada budak laki pulak yang datang. so, party ni besar-besaran jugak la. Fatien, Izza siap pakai baju kurung lagi.. yang lain jeans, lawa2..aku je dengan track aku.. nasib baik ada cardigan. farah menyelamatkan aku.. dia ubah suai cardigan uh bagi nampak cam dress sikit.. haha! senggal gila.. aku sorang tak tau pasal party ni.. ni nak buat surprise party dekat aku ka? haishh.. makan..makan..makan..aku, Izza lepak dengan budak form 4.. sebab segan dengan budak2 laki uh.. kalau setakat Adzim, Epi, Uyi tu tak pelah. ni banyak lagi bejantan-bejantan yang aku tak rapat.. sama form jugak.. cuma tak rapat langsung lah.. tapi party uh pun best jugak.duk gila gila dengan budak Form 4 tuu.. 

sikit-sikit je la aku sempat post ni.. 
sob sob

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer