weLcome to Candy Rock

Monday, March 19, 2012

Final Fantasy XIII-2


seriously, aku nak sangatsangatsangat main game ni.. games Final Fantasy memang salah satu favorite game aku sejak azali lagi. so, bila je ada siri Final Fantasy baru, memang aku gian sangatsangatsangat nak main lahh!
the main problem is, si Final Fantasy XIII-2 ni just untuk Play Station 3 ( PS3 ) & Xbox 360 je..
malangnya, aku just ada Play Station 2 ( PS2 ) je.
wanna know why I'm soooo crazy bout Final Fantasy?
1) lukisan & graphic dia lawaaaaaaaaa gila! tak de lukisan / kartun / anime or what-so-ever yang lagi lawaa dari Final Fantasy..
2) Final Fantasy's just not action semata-mata. Dia ada jalan cerita yang kebiasaannya menyedihkan :'(
3) sebab game dia sedap lahh! >.<

sekali je aku tengok trailer dia ni, terus jatuhh cintaaa <3



mom, dad... can I have PS3 or Xbox 360 so that I can play Final Fantasy XIII-2 and all other great gamess :)
tak payah tanya, confirm tak bagi punya lah! I'm officially 18 this year, & insya-Allah bila daa masuk Universiti, memang tak sentuh dah games ni.. setakat PC games je la.. :'(
PS2 kat rumah tu, biar Baby yang main kan? -,-"
still, I want to play that game sooooooooooooooooooooooo much!


NAKNAKNAKNAKNAKNAKNAKMAIN!

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer