weLcome to Candy Rock

Friday, November 9, 2012

result 1st SEM

suka duka cita dimaklumkan bahawa result diumumkan pada 9/11/2012

okay.. tidak dinafikan bahawasanya aku teramat amat amat gila gila kegilaan tahap gaban cuaknya! ye laa.. carry mark rendah, semua below 40 (kecuali CTU, BEL tak tahu. either way. subjek tak penting). Dah pulak, aku bukan main lagi main-main 1st sem ni. 

Lecture - Tidur
Tutorial - Tak siap buat (kadang-kadang ada siap okaayy)
Balik lecture/tutorial - Tidur lagi
Weekend - Tidur Tidur Tidur / Tengok Movie, K-Drama / outing. tak study. hari Ahad barulaa tergopoh gapah nak siapkan tutorial. 
Quiz - Tak study sangat la, pagi lepas subuh baru study
Test - hmm study gak ahhh ;)
Mid-sem - orang lain dah insaf, aku still tak insaf-insaf, main-main jugak. hmm maybe aku selesa kott sebab Test 1 aku result memberangsangkan lah jugak eventhough result yang ciput tu. over-confident kot T.T

*seriously, I'm not joking and yeah it was my life for the 1st sem*

Test 2 - barulah start study serious and this was like 2 weeks before FINAL! demmit!
2 minggu terakhir baru insaf? like seriously, dila?! -,-'
lepas dapat result Test 2 yang agak haprak and agak memberangsangkan (50:50)
kami terima carry mark and bila aku dapat tahu carry mark aku semua rendah, O.O
and yeah, lepas tu aku study gila-gila ah! segila yang aku mampu
Study Week - Tak tidur malam (lepas subuh baru tidur sampai zohor) malam, study study study. perah otak. orang lain just revision, aku kena belajar balik, belajar sendiri. kenapa? sebab time lecturer tengah ajar, aku zzzzzzzzzzzz~
so, yeah masa tu menyesal gilaa.. kan kalau aku concentrate time lecture, tenang sikit hidup aku
..
FINAL EXAM : malam tak tidur, nak pergi exam..makan panadol (gila kan?) Maths, Physics, Chemy, Bio semua susah! yang senang? BEL & CTU! tak payah baca pun tak pe laa xD *jahat gila* 

so aku memang tak target la 4.0 sem 1 ni. lulus untuk sambung sem 2 jadi laa and better, dean's list :D and that's why kecuakan aku melanda-landa sebelum tahu result *tapi makan, tidur lancar je HAHA *
kbai :)

*this post is actually sebelum MUET speaking (21st Oktober 2012)*
*lambat update*

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer