weLcome to Candy Rock

Tuesday, December 18, 2012

PMR

okay, today let's talk about PMR since tomorrow is the announcement result for 2012 PMR right? 

kenangan PMR 2009 :
macam biasa, abah hantar aku pergi sekolah untuk ambil result PMR. aku tersangatlah cuak, especially aku takut Sejarah tak boleh score (FYI aku buta sejarah). aku duk cakaplah aku nervous. Then abah aku spoil the surprise. Dia cakap "tak payah bimbang la, La dapat 8A. Cikgu Koma (pengetua) call abah pagi tadi" *okay, maybe ayat tu tak seperti apa yang diucapkan oleh abah aku. well this story is 3 years ago, you expect me to remember the dialog? -,-' but the content of the dialog lebih kurang macam tu la* Aku pun terkejut laa, happy tapi lagi bertambah takut. Ingatkan abah aku main-main sebab abah aku jenis yang bukannya serious sangat. Aku pun malas nak ambil kesah pasal abah aku cakap tu, and I asked him to pray for my result *tatau la dia buat ke tak, ye lahh dah tau result aku kan? -,-' *
so, then aku masuk dewan, tunggu punya tunggu Pengetua tak umum lagi. Aku pun keluar satt pi ambil hp ma aku, nak snap gambar. Then bestpren aku la pulak call. Dia dapat 8A, aku tumpang gembira la :') So sweet? Ma aku tunggu kat pondok, waiting for my result *rasanya dah tahu kottt* so, aku & kawan aku head to the hall and then kawan aku suruh pergi bilik Jubli Emas. Masuk bilik tu, penuh dengan wartawan *ececehhh* newspaper je, bukan TV pun. Alhamdulillah insan-insan yang masuk bilik tu semua score straight A's *so, my dad was right :3 * 
weeeeeeeeeeeee~

tu lahh pengetua yang spoil the surprise tu, he was indeed a very kind Principal *miss him :'(

ececehh show off *galok*

2 of my girls. yang paling lawa tu aku xD

so, that was it. A very great memory of PMR result 2009. result SPM tak de nya pulak wartawan segalaaa :3

main point for this post: 
good luck kepada semua PMR candidates 2012, semoga korang dapat result gempak. Kalau gempak, Alhamdulillah *and please jangan riak* Kalau tak, no worry kids. SPM ada lagi, gomo la SPM tu pulak. SPM tu lagi penting tauu! SPM kasi straight punyaaa :) kgoodluck

kbai :)


2 comments:

Gruppled Pointer