weLcome to Candy Rock

Saturday, August 3, 2013

.. .. ..

terus terang gua cakap. entry ni sangat tak berkualiti, so don't bother to read it. hahaha macam la entry lain tu berkualiti -_- anyhooo, it's 7.23am and aku mengantuk tahap asdfghjkl. but mom won't let me sleep, sebab pagi nanti ma suruh pegi dengan abah pi vaccine Baby and Bubu, and also beli no pin BSN (PTPTN - sigh) Aku dah cakap, nak drive sendiri...sebab malas pegi pagi-pagi, malas bangun awal kekekekeh (teruknya anak dara ni). sokay, I'm still 19. Kawen pun lambat lagi. Nanti dah di ambang umur untuk kawen, gua start bangun awal, belaja masak semua. kakakakakahhh! anyhooo again, ma tak bagi sebab hari ni jammed teruk dkat bandar. yelahh, 4 hari dari sekarang dah raya (gembira + sedih sedih). parking pun susah semua. so, terpaksa pegi dengan abah. HAISHHHH! tak suka menyusahkan orang. dah tau drive, pegi sendiri je la kan :( speaking of PTPTN pin number. sepatutnya dah lamaaa beli. tapi di sebabkan kesuntukan masa (alasan utk cover malas keluar rumah). daftar 1st August. Aku dah lewat dua hari. yelahhh Jumaat and Sabtu cuti, mana ada bank bukak? Rugi laa insan daftar lewat ni, duit pun lambat masuk. Orang yang daftar awal, cepat ahh masyuk! haihh haihh ruginyaaaaaaaaaaaaaaa! 
so main point of this entry is untuk hilangkan rasa boring and mengantuk tahap gaban ni. Okay, dah hilang mengantuk..sikit ._.
Adioss

kbai :)

No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer