weLcome to Candy Rock

Friday, July 19, 2013

jatuh basikal :/

remember in my previous post, Housemates. R3603 , I said :
'Naik basikal masa minggu Final sem 2. haha. ada tragedi di sebalik gambar ni. Follow di entry seterusnya x)' 


"nope, I didn't even read your blog", kata para Blogwalkers. ouch -_-' 
anyhoo, tragedi ni terjadi masa aku kat PALAM lagi. One day, masa study week, Jieha ajak pi tasik. Naik basikal. Aku yang paling eksaited. Housemates semua setuju. So, kitorang pergi gym Rafflesia, nak pinjam basikal tu semua. Lama gilaa tunggu punya tunggu punya tunggu, so :










aku, jieha and tetibe sofie mencelah x)



















tikah nampak macam nak jugak je, so gua ambik la gambar dengan dia jugak. kekekeh kidding :P











setelah setengah jam, akak tu pun datang. kitorang tulis nama, letak student card and ambik helmet semua tu.
dengan penuh eksaitednya, kami naik basikal turun bukit. wooooooooooo~~~ aku kemain bawak laju. depan sekali tuu. Jieha last kekekeh. Then, Tikah pecut duk depan sekali. Aku mana boleh kalah kan? So vrooom, lost control. Nak ngelak tikah punya pasal, aku taknak la kasi dia jatuh..pappp terjelepuk atas tanah! bukan tanah je, ada batu sekali!! ouchh.. tapi tak rasa sakit lagi. dah jatuh tu, apa lagi gelak ah! Dorang semua mula-mula macam ._.  ._.  ._. Lepas tu baru laa gelakkk! Aku belagak cool, "alaa sikit je ni". Sekali berdiri, seluar area lutut tu terkoyak bhaiii! Malu kott! Baru nampak lutut bercalar, berdarah. Teruk gilaa! Nak letak gambar lutut berdarah kang, aurat, haha. So, plan semua tergendala. Kitorang semua dah pi tasik tu haa, kecuali Jieha. Kesian dia. Dah la, lusa tu start Final. Sofie pun teman dia pi tasik. Nad and Tikah teman aku dkat bench tu. Rasa bersalah gilaa. Orang lalu, kitorang cover macam tengah lepak situ ah. Hahahahaha serius kelakar 

sakit ke tak, tidak menghalang aku dari camwhoring HAHAHAHA

Nak dekat setengah jam jugak rasanya kitorang tunggu Jieha dgn Sofie. Lepas dorang datang tu, Jieha sambung gelak dkat aku. PFFTTTTTTTTTTTTT!! Jelly, nak jugak masuk dalam gambar -_-

Tak nampak macam sakit kan? 
Tapi serius kesian Sofie ngan Jieha. Punya lah susah nak fit lima-lima orang dalam camera
Dah la topi ke helmet whatever tu besar gila
anyhoo~ I LOVE THEM!!
*Pikah tamau datang, letih baru balik dari library :'( *

so, kitorang balik awal dari yang di planned. SORRY GIRLS :'(( Balik rumah. Sapu alcohol (pedih bhaiii), letak minyak gamat blah blah blah. Nad and dorang-dorang semua balik. Aku pun finally told the the truth
"Dila tak tau naik basikal, sikit-sikit boleh la"
Sofie chuckled a bit, sebab dia dah tahu dari awal. Tapi aku insist nak jugak naik basikal! Huhh.. So that's it. Yeah, kenangan di PALAM. Jatuh basikal. Korang ada? Hahaha

Turun tangga pi Final, lutut sakit
jalan tak betul
tapi control belagak takde pape.
sokay, Dila tough!
k that's it. 
Jawab final exam pun tak selesa
so pointer rendah sebab tu la ya?
HAHAHAHA ALASAN!

kbai :)


No comments:

Post a Comment

Gruppled Pointer